A Tata legújabb tanulmánya egy igazi MLUV, azaz többcélú életstílus-jármű. A Cliffrider lényegében egy igen rövid platójú pick-up személyautós stílusjegyekkel és némi korlátozott terepjáró képességgel.
A Tata szerint a tanulmány kiváló szabadidőjármű volna: a platón mindenféle sporteszköz – kerékpár, szörfdeszka vagy sífelszerelés – könnyedén elhelyezhető, sőt, a rakfelület feletti keret révén a rakomány le is fedhető. Az utastér négy személy számára kényelmes, az egymással ellentétes irányban nyíló ajtók révén könnyen megközelíthető, és a tetőablaknak köszönhetően még tágasabbnak tűnik, mint amekkora valójában. A Cliffrider külseje a nagy, gömbölyded orr miatt ugyan kissé esetlen, de még így is sokkal pofásabb, mint bármelyik sorozatgyártású Tata modell.
Ráadásul a motortérbe állítólag nagy, erős és korszerű motorok kerülhetnek, az indiaiak konkrétan egy benzines V6-ost és egy korszerű négyhengeres dízelt emlegetnek. Emellett azt mondják, hogy ha az autó gyártásba kerülne – igen, mintha még ők sem tudnák, mi lesz –, két- és négykerék-hajtással is forgalmazhatnák, és szerelnének bele egy csomó légzsákot, ABS-t, ESP-t, kipörgésgátlót, és még navigációs rendszert is.
India legnagyobb autógyártója évek óta bombázza a Genfi Autószalon közönségét hasonló látványos, kényelmes és igazán ígéretes tanulmányautókkal, az egyetlen hiba, hogy még csak hasonlót sem gyártanak sorozatban, és kezdjük azt hinni, hogy ez már nem is nagyon változik.