Itt az újabb Renault Mégane F1 Team
Valamivel erősebb és sokkal sárgább lett a Renault idei F1-es versenygépe után Mégane F1 Team R26 névre keresztelt kisszériás modellváltozat.
Ahogy az előző F1 Team , úgy az újabb változat is a Mégane RS alapjaira épül, bár ezúttal valamicskét változtattak a motorvezérlésen is. Így a turbófeltöltős kétliteres 225 helyett 230 lóerős lett, maximális forgatónyomatéka pedig 300-ról 310 Nm-re nőtt. Lehet, hogy a motor erősödése érezhető, de számszerűen nem igazán mutatkozik meg: az R26 ugyanúgy 6,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, mint a széria RS. Sokkal lényegesebb különbség a sorozatgyártmányhoz képest, hogy beépítették a Mégane RS kupa versenyautóinak néhány alkatrészét, így a rugók és a lengéscsillapítók, a differenciálzár és a 312 mm átmérőjű féktárcsákkal kombinált Brembo fékek is a kupacsomagból származnak. A típus ezúttal nem kék lett, mint korábbi névrokona, hanem a Renault F1-es versenygépeinek jellegzetes sötét sárga árnyalatára fényezték, amelyen itt-ott fehér-szürke kockás mintázat utal a több mint 700 lóerős névrokonra. A 235/40-es Michelin gumikat hordozó szürke, 18 hüvelykes keréktárcsák is külön ehhez a típushoz készültek, ahogy a Recaro kagylóüléseket sem találjuk meg más Renault típusokban.
Azt egyelőre nem tudni, hogy hány példány gyártását tervezik az R26-osból, ahogy azt sem, hogy mennyibe fog kerülni, de aligha maradnak eladatlan példányok raktáron, főleg akkor, ha Fernando Alonsónak sikerül megvédeni világbajnoki címét.