Kétféle hibrid van. Az első nagyon gazdaságos, a második nagyon erős, ennek ellenére egészen jól fogyaszt. Találják ki, melyik csoportba tartozik az új, 480 lóerős X6 ActiveHybrid.
2007 óta többször olvashattunk a BMW hibrid koncepciójáról, ami mára valósággá vált, sőt hamarosan a kereskedésekbe is eljut. Ereje csúcsán összesen 480 lóerőt szabadít az utakra a hibrid X6-os. A 4,4 literes, ikerturbós V8-as mellett további két, nikkel-metál hidrid akkumulátor táplálta villanymotort szereltek a kocsiba, egyik 86, másik 91 lóerős.
Az új modell ugyan nem gyorsul jobban, mint az ugyanezzel a benzinmotorral szerelt X6 xDrive50i, fogyasztása viszont sokkal kedvezőbb, városban a benzines 17,7 liter benzint kér, a hibrid viszont beéri 10,5 literrel. Az autó képes rá, hogy egészen 60 km/h-s sebességig kizárólag elektromos energiát hasznosítva haladjon.
A konstrukció egyetlen hátránya – azon túl, hogy várhatóan igencsak megdobja az autó árát - ,hogy a kocsi nagyon sokat hízott: a 2265 kilós V8-as modellnél a hibrid 180 kilóval nehezebb.