A németek amerikai gyárához közel gurult a forgalomba csak az év végén kerülő iX.
A faültetés látszatmegoldás, valódi, gyártástechnológiát érintő változások lesznek a svéd-kínai márkánál.
Mutattak néhány, a véglegeshez közeli képet a Cyberster-ről, még a sanghaji bemutató előtt.
Egy kellemetlen hiba bukkant fel a Mustang Mach-E első példányaiban: töltés után egyszerűen nem mentek tovább.
A litván cég a kínai Wuling eleketromos miniautóját kezdte forgalmazni, saját márkajelzésével, tízezer eurós kezdő áron.
A Born bemutatója ugyan még nem jött el, de a gyáriak megmutatták, hogyan viselkedett a hidegtűrés-teszteken.
Akár a KRESZ is változhat Magyarországon, az új helyzetre tekintettel a szervizek is túlterheltek. Mi jön még a közlekedés átalakulásában?
A két égitesten összesen alig gurultunk 200 kilométert, de ha a Perseverance belehúz, a marsi roverek előzhetik a holdit ebben a különös meccsben.
Az EQG nevet és változatait már levédette a Mercedes, bő két év múlva a bemutatóra is sor kerülhet.
Egy normál utcai motor áráért. Túl szép, hogy igaz legyen.
A GM a Chevrolet márkának is készít egy elektromos pickupot, a népszerű Silverado néven.
Aminek a benzines változatától sem várják el a végsebességet, sem a hatótávot.
A márka igazgatója posztolt egy képet a sportfutóműves autóról.
A csukott változat rövidebb lesz, olcsóbb, és valamivel gyengébb – nem, mintha 830 lóerővel ne alázhatná a fél világot gyorsulásban.
Három hónap alatt több mint 184 ezer autót adott el a kaliforniai gyártó, ráadásul úgy, hogy a két nagyobb típus gyártása épp szünetelt.
A legtöbb elektromos autóban valóban nincs sebességváltó, de mégis akadnak olyanok, amelyikbe tesznek. Elmondjuk, miért.
Csinosabb miniautót elképzelni is nehéz, és új hibridrendszerével még takarékos is. Elvileg mindenképp.
Kicsit gyengébb és kicsit kisebb az akkucsomagja, mint az eddigi alapmodellnek, de hárommillióval olcsóbb annál.
Biden elnök 2300 milliárd dolláros fejlesztési csomagjából több mint 600 milliárd jut a közlekedési infrastruktúra megújítására.
Mindent azért nem, de a csúcsportautó-gyártók szerényebb autóit simán.
Korábban úgy nézett ki, hogy erre nincs meg a műszaki lehetőség, de a tervezők átlépték ezeket a korlátokat.
Igazi munkaterepjárót készít a kis skót vállalkozás, méghozzá tisztán elektromos hajtással.
A Toyota luxusmárkája megmutatja, milyen lesz egy Lexus 2025-ben.
Erősebb nem lett a Mini Pacesetter, de súlycsökkentéssel sikeresen javítottak a gyorsulásán, és látványnak is feltűnőbb.
A németek zöld poklában, azaz a Nürburgringen tesztelték a Kia új elektromos autóját. Nem ok nélkül.
Elon Musk Twitter bejegyzéséből arra lehet következtetni, hogy talán jövőre megérkezhet a Semi.
Azt hinnéd az X2 csajos autó, de erről szó sincs – a legnagyobb bikák is szeretik majd vezetni. A hibridségének viszont csak a könyvelés örül.
A cég vezetője szerint a 25 ezer dolláros – azaz úgy 7,7 millió forintos – árszint elérhető cél lehet.
Teljesen irreális összeget fizet valaki azért, hogy a GM villanyautójából a legelső példányt kapja.
Van előnye a dobozformának, sőt, szerethető, pedig úgy ordít mindenért, hogy megőrülsz tőle. Viszont a terepjárószerű autók között ez végre olyan is, mint aminek látszik.
Egy holland egyetem diákjainak munkájába segítenek bele.
Gréta, a kiégett régi Porsche elektromos lesz. De honnan kerül bele miféle hajtás?
Igény volt már rá, de most települt először árapály-turbinákról táplált EV-töltő a skót szigeteken.
Ha tényleg bevezetik, a központi kijelzőn húzogatott ikonnal lehet majd irányt váltani.
A mobiltelefonjairól ismert kínai cég állítólag a Great Wall Motors segítségével építene elektromos járműveket.
Sokkal több töltőre lenne szükség, ehhez igyekszik hozzájárulni a német állam egy nagyobb összeggel.
BMW 3-as Touringot még akkor is jó vezetni, ha kéttonnás, de a plug-in hibrid órákig tartó töltési idejével nehéz már megbarátkozni.
Az eddigieknél könnyebb és kompaktabb megoldást ígérnek.
Kizárólag elektromos hajtással kínálja ikonikus 500-asának harmadik generációját a Fiat. Hogyan fér össze a múlt a jövővel?
Pályától függően 20-25 percig lehet versenyezni a csinos kétülésessel.
Az új modell 20 ezer euró körüli alapáron kerülhet a kereskedésekbe, 2025-ben.
A hazai piacán nagyon olcsón hozzá lehet jutni, várható volt, hogy nagy siker lesz.
A német Vartával fejlesztenek közösen akkumulátort hozzá.
A Jeepnél pont fordítva kezdtek villanyautót építeni, mint mindenki más.
Sem a gyorsulása, sem a végsebessége nem fogja megrepeszteni a májat.
Esetleg hibrid, de az is csak a következő generációban mutatkozhat be legelőbb.
450 lóerős, villannyal megy és mégis egy öreg Range Rover.
A használt i3 a normális városi ember elérhető villanyautója, és a bőre alatt ott van egy digitálisan megbéklyózott, ádáz 325i.
A Marvel R adatai elég jól festenek, a külseje sem kellemetlen – igaz, nem is érdekes – már csak az ár a kérdés.
Néhány részlet már ki is derült az elektromos modellről, amely a 40-es típusszámot kapta.
Nincs is messze a bemutatása: az Audi vezére szerint már 2022-ben eljut a kereskedésekbe.
A jelenlegi, legalább négyféle platformot próbálná egységesíteni a VW vezetése egyetlen, igen rugalmas megoldásban.
Elektromos kategóriát indít a híres Mint 400 off-road verseny, van benne potenciál.
A hibrid E osztály tökéletes utazó szedán, csak annyi a bibi, hogy az akksit oda rakták, ahová a bőröndök mennének. Amik nélkül nem szoktunk utazni.
Nagyot koppan, aki azt várta, szolidabb lesz az orra. Szinte minden maradt úgy, ahogy a koncepción volt.
Elmondták, hogyan tartják a tempót a következőévekben: egységes cella két éven belül és hat Gigafactory a Volkswagen nagy bejelentése.
Bevásárolt egy koreai akkumulátorgyárba az atomóriás, egyúttal felhúznak egy saját gyárat orosz földön a koreaiakkal közösen.
A tigrisorr nincs többé, az EV6-tal egy egészen új formanyelvi korszak indul a Kiánál. Ők ezt hozták ki a Hyundai-jal közös alapból.
Onnan még öt év, és teljesen kikopik a belső égésű motor a márkánál belső infók szerint.
Jövőre mutatkoznak be az első elektromos Nissan és Mitsubishi kei-ek, ami meghatározzák a kategória további sorsát.
A támogatásoknak hála roppant kedvező áron lehet megvenni az elektromos Daciát. A szomszédban legalábbis.
Az egyik legjobb plugin-hibrid, de autóként és Fordként nézve pár ponton többet várnék.
Annyi normális autót lehet kapni, erre én nevemre vettem ezt a szerencsétlenséget. De van benne logika. Szerintem.
A dán és holland környezetvédelmi miniszterek által vezetett csoport szerint a brithez hasonló határozott állásfoglalásra van szükség.
Az X prologue nem keresztben parkoló városi apróság lesz, hanem rendes személyautó, elektromos hajtással.
A brit vállalkozás valószínűleg ezt a járművet kezdi gyártani jövő ősztől, elsőként a UPS csomagszállító cég számára.
Amit érzel, az bizony a futómű, mert a villanyhajtás pont, hogy kellemesebbé teszi az X2 25e viselkedését. És ha töltöd, a fogyasztása se rossz.
Kívülről még igyekeztek leplezni a részleteket, de egy csomó adatot így is nyilvánosságra hozott az Audi az érkező elektromos alapmodellről.
Az EV6 nevű jármű az Ioniq 5 testvérmodellje lesz, de ez a külsején aligha látszik majd.
Az igazán meglepő az ár: a szabad szemmel alig látható sportkocsigyártó 8,5%-a ér a Porschének 70 millió eurót.
Ettől a kínai sport-Volvótól kéne Elon Musknak sírva fakadnia, de egyelőre csak a könnyekben vagyunk biztosak
Ebben ülve senki sem gondol sokat rólad, mert a Bluecar kívülről idegen és hervasztó. Cserébe azonban döbbenetesen jól használható elektromos autó.
Folyamatosan dolgoznak az elektromos platform fejlesztésén, erre épülhet a két belépőmodell.
Autógyártó helyett mobilitási szolgáltatóvá alakul majd át a Volkswagen.
A gyorsposta-szolgáltató a teljes átállást 2040-re ígéri, de már öt év múlva elektromos lesz a beszerzett autóik fele.
Az elektromos hajtás nagyobb mozgásteret biztosított a tervezőknek. Úgy látszik, éltek is vele.
Egyelőre óvatosak, száz Legendbe kerül be a 3-as szintű önvezető csomag, amely lehetővé teszi – egyelőre autópályán – hogy a sofőr ne az utat figyelje.
Állítólag ez tekinthető a Tesla Model S közvetlen riválisának a Mercedesnél.
Igyekszünk benézni a döbbenetes számok háta mögé, és értelmet keresni a hájpban.
A Volvo új jövőképe radikálisabb, mint bárki sejtette: 2030-tól már csak villanyautókat gyártanak, és interneten kereskednek.
Egy elektromos autó hatótávolsága függ attól, milyen villanymotor dolgozik benne. Mégis szinte nyomozni kell, ha meg akarjuk tudni. De most elmondjuk!
Úgy tűnik, a Jaguart nem a saját műszaki megoldásaival tenné villanyautó-gyártóvá a cégvezetés.
A márka vezérigazgatója mutatta meg a típus egy korai vázlatát, alighanem azzal a céllal, hogy véleményeket gyűjtsön.
Minden jel és a pletykák is arra mutatnak, hogy nemsokára sajátmárkás autót mutatnak be.
Az e-NV200 nagyobb akksival és -raktérrel csúnya, de használható. Viszont még mindig túl drága, hogy támogatás nélkül népszerű legyen.
A japán gyártó ezzel dicsekszik: azt állítja, legújabb hibrid hajtásával elérheti az 50%-os termikus hatásfokot.
Elon Musk arra utalt, hogy a Model 3 gyártásánál világszerte elkezdhetik az átállást a nikkelmentes akkumulátorokra.
A hibridek technikája eltér a belső égésű motoros autókétól. Ez azt jelenti, hogy a karbantartásuk is más?
A villanyautó hülyeség. Drága. Macerás. Tehát vettem egyet.
Nemhogy rohadt menő lett a Hyundai Ioniq 5, hanem még lenyűgözőek az adatai is.
Ha forrástól a kerékig mérjük a kibocsátási értékeket, nagyon nem mindegy, milyen energiamixet veszünk figyelembe. Olvasónk átszámolta az ADAC tesztjét magyar viszonyokra.
A Hyundai úgy döntött, véget vet a kellemetlen helyzetnek, ami miatt időről időre a cég lángoló autóival lehetett találkozni a hírekben.
A Toyota alkalmazottai lakják majd a nagyrészt fából építkező várost, ahol élesben tesztelhetik majd az önvezető technológiákat is.
Az Ioniq 5 az első gyártásra szánt típus az új E-GMP platformon, és bár a képeken nem igazán látszik, jó nagy.
Az üzlet valószínűleg eleget hoz a gyártás beindításághoz, bár talán egy kicsit még korai.
A Fiat megtette azt, amit a VW nem, régi népautójának külsejébe csomagolta új elektromos autóját. Olcsó nem lett, de legalább különleges.
Elég meredeken hangzik, de a Porsche alelnöke szerint attól még igaz, szén-dioxid-kibocsátási szempontból mindenképp.