Persze kérdés, hogy kit tekintünk elitnek, de biztos van olyan vagyonosunk, akinek ezer lóerőtől és 3 tonnától megremeg a lába.
Persze kérdés, hogy kit tekintünk elitnek, de biztos van olyan vagyonosunk, akinek ezer lóerőtől és 3 tonnától megremeg a lába.
A praktikusnak ígérkező megoldást idővel minden Fiat megkapja.
Európából lényegében elbúcsúztak, a kínai gyártó azonban lát bennük fantáziát, először a dél-ázsiai piacon árulják az új modellt.
A cél a vidéki hálózat lefedettségének javítása.
Elővigyázatosságból 72 órára villanyautós hűtőbugyiba tették az e-tront.
Írország és Luxemburg van a sor elején.
A szakadék szélén táncol az egyik magyarországi akkumulátorgyártó anyavállalata.
Felére estek vissza a Taycan eladásai, főleg Kínában vesztett piacot a modell.