Az újjáalakult amerikai vállalatóriás alelnöke szerint egy Tata Nano szerű kisautó bemutatása jó üzlet lenne, bár árban biztosan nem akarnak versenyre kelni az indiai törpével.
Nick Reilly szerint a reális cél egy 4000 dollár – átszámítva kb. 780 ezer forint – körüli árfekvésű, teljesen lecsupaszított kiskocsi bemutatása lenne, amelyet első sorban a fejlődő országok piacára szánnak. Az alelnök szerint ennél olcsóbb járművet azért nem volna érdemes piacra dobni, mert az előállítási költség további csökkentése már csak úgy lenne lehetséges, ha kompromisszumokat kötnének a károsanyag-kibocsátás, vagy a biztonság terén. Így viszont csak néhány piacon forgalmazhatnák a járművet, ahol kevésbé szigorúak a normák, ahelyett, hogy minden olyan piacra belépnének vele, ahol az eladások növekedésével kecsegtet egy ilyen filléres árú kiskocsi.
A nyilatkozat kapcsán persze rögtön megindult a találgatás: egyesek szerint az olcsó modellt a GM kínai partnere, a Shanghai Automotive, pontosabban leányvállalata, a SAIC-GM-Wuling Automotive gyárthatná, bár az a lehetőség is felmerült, hogy esetleg Brazíliában is létesülne egy összeszerelő üzem. Ugyanakkor nem valószínű, hogy egy ilyen olcsó típust Európában is bevetne a GM, hiszen azzal komoly belső konkurenciát teremtenének a Chevrolet és az Opel kisautóinak.