A szigorúan kétszemélyes Spyder helyét valódi, négyszemélyes modell veszi át. A neve is megváltozott, GranCabriónak hívják.
Lényegében csupán eltávolították a csodaszép GranTurismo tetejét, ami meglepő módon nem sokat ártott a forma esztétikájának. A vászontető miatt nem kellett elrontani az arányokat, mintha összecsukható keménytetőt alkalmaztak volna – az már csak ráadás, hogy a puha tetővel az autó tömege is kevésbé növekszik. A térkínálat a Maserati szerint hátul is elégséges: ahogy fogalmaznak, a hátsó utasok sem szorulnak statisztaszerepbe, inkább maguk is főszereplők egy-egy utazáson. Mindez annak köszönhető, hogy a GranCabrio rendelkezik saját kategóriájában a leghosszabb tengelytávval.
A nyitott modell Frankfurtban mutatkozik be szeptember közepén, és eleinte biztosan csak a GranTurismo nagyobbik, 4,7 literes, 440 lóerős V8-asával lesz elérhető, bár nem kizárható, hogy később a 4,3 literes, 405 lóerős alapváltozat is felbukkan.