Muszáj volt valamit csinálni a 100. évforduló alkalmából, így egy kicsit átszabták a jelvényt, és lecserélték a márkanév jellegzetes betűit.
Hasonló átalakulásnak más gyártóknál is tanúi lehettünk korábban – valószínű, hogy a marketing-osztály időnként kötelességének érzi, hogy változtasson valamit az arculaton, ha kell, ha nem – de talán szerencsésebben is hozzányúlhattak volna az Audi legfontosabbazonosító jegyeihez. A négykarikás jelvény gyűrűi ezen túl aszimmetrikus profilúak lesznek – kívül nagyobb, belül kisebb lesz a felületük – ami messziről talán még jobban is látszik.Ugyanakkor az eddig használt, fura d betűjéről azonnal felismerhető Audi feliratot is kidobták, hogy ezen túl sokkal unalmasabb tucat-betűkkel írják az autókra a márkajelzést.
Nem valószínű, hogy a jelvényváltás sokat javítana az eladásokon, bár az Audinál erre egyelőre nincs is szükség, hiszen pillanatnyilag a prémium-piac legjobb helyzetben levő márkája, viszont a következő években, évtizedekben az új logóval találkozunk a gyártó modelljein.