A kétajtós kupé-kabriót új hűtőmaszkkal és hátsó lámpákkal próbálja izgalmasabbá tenni a Volvo, az alapkonstrukción azonban nem változtatnak.
A Volvo szigorú egyen-formaterve a szedán és kombi modellek esetében még úgy ahogy beválik – elvégre jól passzol az öltönyös stílushoz, ami a megcélzott vásárlók egy jelentős részének sajátja – de a fiatalosabbnak szánt C70-eshez soha nem illett igazán. A kétajtós, már-már sportos modellhez kellett volna néhány izgalmasabb részlet, hogy népszerűbbé váljon egy olyan piaci szegmensben, ahol a 3-as BMW és az Audi A5-ös játssza a főszerepet.
Talán a Volvo tervezői is rájöttek erre, mert a kötelező modellciklus-közi frissítés kapcsán némi életet próbáltak vinni az autó vonásaiba. Az orr-részt az S60 tanulmány stílusában szabták át, ferde, lefelé húzott belső sarkú első lámpákkal és nagyobb, egyértelműbb formájú hűtőráccsal. Hátul csupán az átalakított belső szerkezetű lámpatestek tűnnek fel, de a karosszéria ívét követő, LED-ekből kirakott szegmenseivel ez látszik az autó legjobban eltalált részletének. A többi módosítás még kevésbé markáns: itt-ott változtattak az autó krómdíszítésein, és a belső tér anyagain, de ezek az átalakítások legfeljebb az előző változat tulajdonosainak tűnnének fel.
Pillanatnyilag úgy néz ki, hogy a C70 műszaki tartalmát alig változtatják meg. A háromrészes, 30 másodperc alatt nyíló-csukódó tető és a motorválaszték is érintetlen marad: a típusba a Volvo jól ismert öthengeres benzinmotorjai kerülnek 140 és 225 lóerő közti teljesítménnyel, illetve a kétliteres, négyhengeres PSA-Ford dízel 136 lóerővel, és a saját fejlesztésű D5 motorcsalád régebbi, 185 lóerős kivitele. Nem kizárt persze, hogy később a 205 lóerős Volvo dízelmotor is bekerül a svédek felújított kupé-kabriójába.
A C70-es új kiadásával először a Frankfurti Autószalonon találkozhat a közönség.