Nem könnyű egy szép tetejű kupét úgy megszabadítani a tetejétől, hogy ne veszítse el az összes egyéniségét, de az R8 esetében egész elfogadható lett az eredmény.
Az ajtók mögötti, az autó többi részétől elütő fényezésű betétek eltűntek, cserébe sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak az oldalsó légbeömlők. A középmotoros építés miatt az utastér mögötti részen viszonylag nagy vízszintes felület adódna a Spyderen, de az Audi tervezői igyekeztek ezt a részt is izgalmasabbá tenni két keskeny, hosszú kopoltyúval.
Hivatalos információk híján nem sokat tudunk arról, hogy a Spyder milyen műszaki tartalommal érkezik, sőt, azt is csak sejthetjük, hogy az Audi könnyű vászontetővel építi majd a típust. Egyes források szerint azonban csak az 5,2 literes, 525 lovas V10-es motorral lesz kapható, a kisebb V8-assal nem. A nyitott R8-as bemutatóját a jövő héten tartják a Frnakfurti Autószalonon, így ha előbb nem is, szeptember 15-én biztosan közlik a hiányzó információkat.