Reventón Roadster: menetszél 300 felett
Célszerű levenni a parókát, mielőtt valaki beülne a Lamborghini legújabb, és alighanem legdrágább sportkocsijába: több mint 600 lóerő és a tető hiánya valódi hurrikánt jelent az utastérben.
A Reventónt épp két éve, a 2007-es Frankfurti Autószalonon leplezték le, és azonnal lenyűgözött minden autórajongót. Bár lényegében csupán egy átöltöztetett Murcielago, szögletes, lopakodó-szerű formáival nagyobb feltűnést keltett, mint bármelyik másik szupersportkocsi akkor, vagy azóta. Most lényegében annyi történt, hogy az autóról ledobták a tetőt, és készítettek hozzá egy másik motorházat, de mindezt úgy, hogy az eredeti karakter mit sem változott, sőt, talán még erőteljesebb lett az összhatás: még több szögletet és élet csempésztek a formatervbe a mérnökök.
Az eddig közzétett fotók mellé nem mellékeltek adatokat, így csak sejthető, hogy itt is a csukott változat technikáját alkalmazzák: 6,5 literes, 650 lóerős V12-es motort, állandó összkerék-hajtást és hatfokozatú váltót. A kupé 3,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, és 340 km/h a végsebessége – valószínű, hogy a Roadster is hasonlóan dinamikus lesz.
Úgy tudjuk, a nyitott változatból is 20 példányt készítenek, darabonként legalább 1,2 millió eurós áron.