A gyáriak sportos arculatot szánnak a vadiúj Kizashi szedánnak, ezért tuningmesterek kezére adtak néhány nullszéria-példányt. A rövid időből csupán optikai átalakításra futotta, viszont a világ legnagyobb tuning-kiállításán, a Las Vegasban rendezett SEMA Show-n elég színes Suzuki-standot tudnak berendezni.
A Kizashi egyébként semleges megjelenése ellenére elég jó alanynak tűnik a tuninghoz: a hűtőrács agresszivitását könnyű néhány kisebb változtatással tovább hangsúlyozni, a gömbölyded karosszériának pedig az átlagosnál is jobban állnak a sárvédő-szélesítések, a nagy felnik, az ültetett futómű és a többszínű fényezés. A Suzuki a Kizashit világautónak szánta – egyaránt helyt kell állnia Európában, Japánban és Amerikában, így nem készíthette olyan tágasra, amilyenek a legnépszerűbb amerikai személyautók. Így odaát megpróbálják sportos típusként bemutatni a Kizashit, annak ellenére, hogy a típus semmivel nem tűnik erősebbnek vagy gyorsabbnak, mint bármelyik, odaát forgalmazott átlag-szedán.
A legnagyobb Suzuki személyautó egyelőre csak Japánban kapható – néhány nappal ezelőtt érkeztek meg az első példányok a kereskedésekbe – az exportpiacokra viszont jóval később érkezik: Amerikában decembertől lesz kapható, Európában pedig csak 2010 első felében kezdik a forgalmazását.