A Twingo lesz az első Renault, amely újra viselheti a fehér csíkos kék fényezést, új technikai megoldásokat azonban hiába keresünk.
A franciák néhány hete jelentették be, hogy feltámasztják a Gordini márkanevet, ugyanúgy, ahogy a Fiat az Abarthot, vagy a BMW a Mini Coopert. Akik azonban további lóerőkre vágytak volna, csalódni fognak: úgy tűnik, a Gordini modellek, legalábbis eleinte, csupán szépen feldíszített sportos Renault lesznek. Az első a sorban a Twingo RS 133, amelyet némi felárért még látványosabbá tettek a gyáriak. A metálkék fényezés és a régi Gordini autókra jellemző dupla, aszimmetrikus versenycsíkozás mellett néhány fényes feketére festett lökhárító-részlet, fehér ködlámpa-keretek és tükörházak és hátsó spoiler, valamint 17-es, kétszínű alufelni-garnitúra jelent változást. Belül sportülésekkel, kék és fekete bőr kárpitokkal és néhány Gordini logóval több ez a Twingo változat az egyszerű RS-nél. Ezen kívül automata légkondicionálót, automatikusan működő fényszórókat, esőérzékelős ablaktörlőket, kikapcsolható ESP-t és különálló hátsó üléseket kapnak a Gordini kivitel vásárlói. Az extralista is eléggé gazdag: a sportfutóműtől az üvegtetőkön keresztül a Gordini kulcstartóig sokféle rendelhető tartozék színesíti a kínálatot.
Meglepő, de úgy tudjuk, a többi Gordini modell már nem is a leggyorsabb kivitelekre épül. A Clio Gordini például egy átszabott Clio GT lesz, azaz egy 1,6 literes, 130 lóerős autót öltöztetnek át, és nem a közel 200 lóerős RS-t, bár erre nyilván jó oka van a franciáknak. A Gordinit ugyanis nem valami rétegmodellnek szánják, hanem szélesebb kör számára elérhető, látványos felszereltségnek. Arról állítólag még a Renault stratégái sem döntöttek, hogy készüljön-e Mégane, vagy netán Laguna Gordini.