Az első kínában kifejlesztett MG típust 2010 végén már Nagy-Britanniában is gyártani szeretné a Shanghai Automotive, és ezzel megduplázná saját eladásait.
A kínai tulajdonos nemrég ugyan újraindította a TF roadster gyártását a Longbridge-ben működő egykori MG-Rover üzemben, de a hatalmas gyártelep nagy része most is üresen kong. Eddig úgy nézett ki, hogy csak üres ígéret a tömeggyártás újraindítása, de a legújabb hírek szerint az ötajtós MG6-ossal a kínaiak megpróbálnak visszatérni az európai prémium-modellek piacára. Az új típus, amely nagyrészt még az MG-Rovertől örökölt műszaki megoldásokon alapul, a napokban mutatkozott be Kínában, és meglehetősen korszerű konstrukciónak látszik – hasonlóan lépcsős hátú testvérmodelljéhez, a Roewe 550-eshez.
A Shanghai Automotive még Kínában is épp csak belépett a piacra saját márkáival – Roewe és MG modellekből csupán 50 ezret adtak el tavaly, és 90 ezres eredményre számítanak az idén, annak ellenére, hogy az ország egyik legnagyobb autóipari vállalata – Volkswagennek és a GM-nek 2,65 millió személykocsit készítenek 2009-ben. Az európai visszatéréstől és a további kínai terjeszkedéstől azt várják, hogy saját típusaikból is évi 180-200 ezer példányt adhassanak el.