Igazi egyterűt eddig sem készítettek a bajorok, és ezután sem valószínű, hogy fognak, legfeljebb az 5-ös GT-hez hasonló félszerzetekkel maszatolnak, eddig be is jött nekik. A német vezetőség azzal magyarázza a távolmaradást a kategóriától, hogy nem fér bele a sportos arculatba, pedig ez nem feltétlenül igaz, amint a mellékelt ábra mutatja.
A kép egy valódi autót ábrázol, és ha nem lenne szó szerint aszfaltig ültetve, akár hihetőnek is tűnne, hogy gyári példány. Pedig csak ügyes átalakítás: egy 3-as kupé orrát operálták rá, és hátul is eléggé BMW-sre vették a formát – talán egy hatosra, vagy régi hetesre emlékeztet leginkább. Ennyi elég is, hogy az illúzió meggyőző legyen, bár az erősen befelé dőlő, és jócskán túlméretezett felnik miatt nehéz elképzelni azt a családot, amely ennek a példánynak a rendszeres felhasználójául jelentkezne.
Az autó hátteréről csak annyit tudunk biztosan, hogy az alapja egy japán belpiacos Honda Odyssey volt – egy eléggé semmitmondó, ugyanakkor határozottan sportos vonalvezetésű egyterű – de az az érzésünk, ha valami hasonlót készítenének a gyáriak, a BMW is százezerszám adhatna el egy hasonló hármas-változatot – persze hátsókerék-hajtással.