Az F1-ből ugyan kiszállt a német gyártó, de az autóversenyzésnek nem fordít hátat. Az új főszereplő az M3-as versenyváltozata.
A napokban tette közzé a 2010-es motorsport-terveit a BMW, amelyekben a hosszú távú sportkocsi-versenyzés kapta a főszerepet. Az M3 GT2 versenyautók már az idén is felbukkantak – elsősorban észak-amerikai futamokon – de az idén sokkal több bevetésük lesz. Európában is gyakran felbukkannak majd: a gyári istálló szerepét a Schnitzer Motorsport Europe kapja, ők indítják majd az M3-asokat, többek között Le Mans-ban, Spa-Francorchamps-ban és a Nürburgringen, de részt vesznek a Le Mans Series egyes versenyein is.
A túrakocsik kategóriájában az eddigi öt helyett csupán két versenygép indul gyári BMW-színekben, a pilóták azonban nem maradnak munka nélkül. Jörg Müller, Dirk Werner, Andy Priaulx, Augusto Farfus és Dirk Müller is a gyári M3 GT2-eseket vezeti majd – ilyen pilótákkal elképzelhető, hogy valóban sikerül majd megszorongatni a Porschéket, Ferrarikat és Aston Martinokat.
A tervek egyebek közt egy új versenygép kifejlesztése is szerepel. Állítólag már készül a Z4 versenyváltozata a GT3 kategória előírásai szerint, amelyet a BMW elsősorban privát csapatoknak szeretne eladni.