A Beijing Automotive csak a 9-3-as és a régi 9-5-ös, illetve a hozzájuk való hajtáslánc-elemek gyártási jogait kérte, és a GM-től meg is kapja.
Úgy néz ki, ha egyben nem is, részenként azért viszik a Saabot. Az első vevő a kínai Beijing Automotive Industry Holding Co., röviden BAIC, amely korábban az Opel lehetséges vevői között is felbukkant. A távol-keleti cég egyértelműen valamilyen, saját márkanéven gyártható modellre fente a fogát, ezért szállt be annak idején a Koenigsegg Group-ba is. A Saab első eladási kísérlete azonban kudarcba fulladt, így most önállóan indultak el tárgyalni. A cél az volt, hogy olyan modelleket szerezzenek, amelyekből akár nemzetközi szinten is versenyképes autók építhetők viszonylag kis befektetéssel. A Saab ilyen szempontból kiváló lehetőség a kínaiak számára, hiszen biztonságos, és jól felszerelt autókat készít a svéd cég, és bár a két típus elég korosnak számít, a kínai autógyártók saját konstrukcióinál még így is sokkalta fejlettebbek.
Egyes elemzők szerint ezzel lényegében le is mondott a GM a Saab egyben történő eladásáról, hiszen a 9-3-as nélkül esély sincs rá, hogy a svédországi üzem kapacitását kihasználják. Ráadásul a GM egyértelműen azt kommunikálta, hogy december vége után már nem szeretnének tovább vesződni a Saab eladásával, ha máshogy nem megy, inkább ezt a márkát is megszüntetik, mint a Pontiacot vagy a Saturnt.