2008-ban a nehéz gazdasági helyzetre tekintettel függesztette fel a Fiat a szerb kormánnyal folytatott megbeszéléseket, de úgy néz ki, az olaszoknak mégis szükségük van az olcsó balkáni munkaerőre.
A legújabb hírek szerint ismét tárgyalóasztalhoz ült a szerb elnök, és a Fiat vezérigazgatója, Sergio Marchionne, és úgy néz ki, heteken belül meg is köthetik a megállapodást. Szerbia és a Fiat közösen mintegy egymilliárd eurót költene a Zastava gyár korszerűsítésére, ahol a lengyelországihoz hasonló kisautó-gyártó bázis létesülne. Itt gyárthatnák az egyelőre csak pletykákból ismert Topolinót, a Pandánál és az 500-asnál is jóval kisebb és olcsóbb városi Fiatot, a néhány éve nyugdíjazott Seicento valódi utódját.
A Fiatnak elvben már most is lenne hol gyártania a kiskocsit – van elegendő kapacitás az olasz üzemekben – de ahhoz, hogy a nyereséget ne vigyék el a gyártási költségek, olcsóbb munkaerőre, és alacsonyabb költséggel fenntartható üzemre lenne szükség. Kragujevacban, a Zastavánál elvben minden adott, és a környéken szakképzett dolgozókból sincs hiány. Mindez a szerbeknek is jól jönne, hiszen a Zastava jelenleg csupán néhány tízezer Fiat Punto II-est készít évente a helyi piac igényeinek kielégítésére.