A 600 lóerős szörnyeteggel Aston Martinokat és Ferrarikat szeretne megelőzni a Nissan.
A GT-R az utcai sportkocsik mezőnyében már eddig is komoly fejfájást okozott a konkurenciának, és a japánok most ugyanerre készülnek a versenypályán is. Elkészültek a GT-R GT1 jelzésű versenyautóval, amellyel a hosszú távú sportkocsiversenyeken állnak rajthoz a 2010-es szezontól kezdve. A vadonatúj gép ugyan az utcai modellre épül, de teljesen új hajtásláncot kapott. Az orrába az utcai kivitel 3,8 literes turbós V6-osa helyére a VK56DE jelzésű, 5,6 literes V8-as kerül, bő 600 lóerővel és 650 Nm körüli maximális nyomatékkal. A motorhoz hatsebességes, szekvenciális Ricardo versenyváltó csatlakozik, három 5,5 hüvelykes karbon kuplungtárcsán keresztül. A versenygép természetesen jóval könnyebb is, mint utcai testvére: 370 kilogrammot faragtak a tömegéből, így összesen 1350 kilogrammot nyom. A versenyzéshez szükséges megbízható lassítóképességet karbon-kerámia féktárcsák és hatdugattyús féknyergek biztosítják.
A japán csúcstechnika elvileg bárki számára elérhető, bár a félmillió eurós vételár miatt csak a leggazdagabb privát csapatok engedhetik meg maguknak, hogy a GT-R GT1-essel próbáljanak szerencsét.