A Mustang első komoly versenysikereit köszönheti az 1965-ös Shelby GT350-esnek, így a típus 45 éves születésnepjára elkészítették a legenda korszerű megfelelőjét.
A legújabb, ötliteres Mustag GT-n alapuló modell hamarosan elérhető lesz bárki számára, de a GT500-assal ellentétben, amelyet a választék részeként kínálnak, a 350-est utólag alakítják át a Shelbynél, miután a vásárló megrendelte és kifizette az alapautót és hozzá a tuningcsomagot. Az eredeti GT350-esre csak a Shelby kompromisszummentes hozzáállása, és a jellegzetes, fehér alapon kék csíkos festés emlékeztet, amúgy az autó a legmodernebb technikát vonultatja fel. Az alaphelyzetben is 412 lóerős 5 literes, négy vezérműtengelyes, változó szívó- és kipufogóoldali szelepvezérlésű V8-as kap még egy Ford Racing kompresszort, amivel jócskán 500 lóerő fölé emelkedik a teljesítménye. Ezen kívül beépítik a gyári sportfutóművet, valamint Baer fékrendszert, Borla kipufogót és Cragar felniket szerelnek az autóra. Az optikai tuning az új, kopoltyús motorháztetővel, lökjhárító- és küszöbtoldatokkal és visszafogot hátsó légterelővel a Shelby saját gyártmánya.
Az átalakítás költsége önmagában is 33 995 dollár, átszámítva 6,3 millió forint, de ehhez még kell egy alapautó, ami Észak-Amerikában is nagyjából ugyanennyibe kerül, azaz a GT350 összességében többe kerül, mint a hasonló teljesítményű GT500.