A német tuningcég a felismerhetetlenségig átalakította a legerősebb Mercedes SL-t, így a C25 már-már önálló típusnak látszik.
A karosszérián ugyan felfedezhető a stuttgarti rokonság az orr-rész karaktere, és az arányok alapján, de a Carlsson tervezői egyetlen karosszéria-elemet sem hagytak érintetlenül. Az összhatás olyan, mintha az SLS egy alternatív tervét valósították volna meg. Végleges véleményt alkotni persze nem könnyű, hiszen egyelőre csak vázlatokat mutattak az autóról, de ezek alapján az az érzésünk, a C25 már-már az Aston Martinokhoz hasonlóan elegáns, és erőt sugárzó autó lesz.
Az autót a legerősebb nagy sorozatban gyártott Mercedes SL, a 65 AMG műszaki alapjaira építették, de persze a hajtásláncot sem hagyták érintetlenül. A hatliteres, ikerturbós V12-es teljesítményét 612-ről 753 lóerőre emelték, a motor csúcsnyomatékát pedig korlátozni kellett: a csúcsértéket 1320-ról 1150 Nm-re vették vissza a 100 km/h alatti tartományban, hogy az ötfokozatú automata váltó túlélje az első komoly gyorsítást. A C25 így elérheti a 352 km/h-t, és 3,7 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet, azaz minden szempontból gyorsabb, mint a gyári SLS AMG.
Bár a 20 hüvelykes, szuperkönnyű felnik, a 405 mm-es első és a 380 mm-es hátsó fékek, az ötpontos biztonsági övek és az integrált bukókeret mást sugall, a C25 fejlesztésénél egyáltalán nem volt szempont, hogy az autó versenypályán is használható legyen. A Carlsson vezérigazgatója szerint inkább egy igazán ritka, de akár hétköznapi közlekedésre is alkalmas különlegesség elkészítése volt a cél. Azt egyelőre nem közölték, hogy az autó mennyibe kerül majd, de abból kiindulva, hogy csupán 25 példány készül – azaz ritkább lesz, mint a Bugatti Veyron – bőven félmillió euró feletti összeg szerepelhet az árcédulán.