Március elején mutatják be az S változatot, a GT2 motorjával, de kényelemorientált belsővel és összkerékhajtással.
A 911 Turbo S-be a 3,6 literes boxer-turbómotor 530 lóerős változatát építik, amely állandó jelleggel 650, rövid időre, overboost üzemmódban 700 Nm-es csúcsnyomatékot adhat le. Az autó végsebessége keveset változott – 310-ről 315 km/h-ra nőtt, ami a gyakorlatban alig észlelhető differencia, az eltérés inkább a gyorsulásban jelentkezik. 3,9-ről 3,3 másodpercre csökkent a gyorsulási idő 100 km/h-ra, és a 200-as tempó elérése sem tart tovább 10,8 másodpercnél. Mindebben az erősebb motor mellett a villámgyors kapcsolásokat lehetővé tevő hétsebességes PDK váltó is szerepet játszik. A fejlesztésnél már arra is odafigyeltek a tervezők, hogy a teljesítménynövekedés ne menjen a fogyasztás rovására: az S 11,4 liter benzinnel is elmegy 100 kilométert vegyes ciklusban, azaz semmivel sem pazarlóbb, mint a kicsivel lassabb Turbo.
Az S alapkivitelben tartalmazza az összes lényeges hárombetűs vezetési segédletet, amely a 911-eshez elérhető, többek közt a kerekek folyamatos, egyenletes tapadását biztosító PTM-et, a hátsó differenciálművet szükség esetén záró PTV-t, sőt, gyári rajtprogramot is. Ezenkívül a központi csavaros, 19 hüvelykes felnik és kétszínű bőrkárpitozás is alapáron jár a Turbo S-hez.
Egy ilyen autó persze nem olcsó mulatság, Németországban 173 241 euróba (átszámítva bő 47 millió forintba, persze a regisztrációs adó és a gigantikus magyar áfa nélkül) kerül zárt és 184 546 euróba kabrió kivitelben.