A középkategóriában sok az unalmas szedán, de ez inkább a vásárlókon múlik, mint a tervezőkön.
A középkategóriában sok az unalmas szedán, de ez inkább a vásárlókon múlik, mint a tervezőkön. A Hyundai Sonata utódja is eléggé visszafogottra sikerült, de a koreai gyártó most megmutatja, hogy sokkal többre is képes lenne, ha nem kellene attól tartani, hogy egy túlzottan merész formatervű modellt kirekesztene a piac.
Az i-Flow élek és ívek kaotikus egyvelegének látszik, mégis inkább érdekesnek tűnik, mint rossz értelemben furcsának. A masszív sárvédőívek, a sportosan ívelő övvonal és az alacsony ablaksor a rövid első és hosszú hátsó túlnyúlással határozottan sportos és egységes képet alkot. A Hyundai európai központjában, Rüsselsheimben tervezett tanulmányautóhoz az alkotók persze kitalálták a megfelelő designer-maszlagot is: folyadékszobrászatnak nevezték el a stílusát, amellyel később talán szériagyártású modelleken is találkozhatunk.
Több elmélet is létezik arra nézve, hogy a Hyundai miképp hasznosítaná az i-Flow formatervét. Egyesek szerint egy, a VW Passat CC-hez hasonló négyajtós kupé piacra dobását tervezik, mások viszont úgy vélekednek, hogy a Genesis sorozatot bővítenék egy hasonló típussal. Ha nem tudnánk, hogy a Sonata/i40 épp csak gyártásba került, azt is gondolhatnánk, hogy a középkategóriás Hyundai lesz ilyen bátor formatervű, de ebben aligha bízhatunk: a koreaiak rég megtanulták, hogy az unalmas forma a legjobb megoldás, ha a cél az eladások maximális szinten tartása.