Ha sok a nyolc henger és a 10 liter feletti fogyasztás, de mégis négyajtós Porsche kell, itt a megoldás.
A Porsche új hathengeres motort épített a Panamera számára - annak ellenére, hogy válogathatott volna a VW alkatrészei közül is - a nagyobb változatokban használt V8-as alapjain. A közvetlen befecskendezéses, 90 fokos hengerszögű V6-os 300 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 400 Nm. A hathengeres persze bőségesen elegendő egy ekkora karosszériához: a legolcsóbb kivitel hatfokozatú, kézi váltóval 6,8 másodperc alatt érheti el a 100-as tempót, és 261 km/h végsebességet érhet el. A dupla kuplungos PDK váltóval 6,3 másodpercre rövidül a gyorsulási idő, az összkerékhajtású változat viszont már 6,1 másodperccel az indulás után elérheti a 100 km/h-t, igaz, a végsebessége 4 km/h-val alacsonyabb, mint a többi kivitelé.
A Porsche külön kiemelte, hogy mennyire takarékos a hathengeres Panamera. A hátsókerék-hajtású változat 9,3, a négykerék-hajtású Panamera 4 9,6 litert pusztít 100 kilométeren, vegyes ciklusban – persze óvatos gázpedál-simogatás mellett – és 218, illetve 225 gramm szén-dioxidot bocsátanak a levegőbe kilométerenként. Az extralistában egyebek között olyan tételek is szerepelnek, mint az energiatakarékos gumiabroncsok, amelyekkel további 5 g/km-rel javítható ez utóbbi adat.
A hathengeres motor 30 kilogrammal könnyebb, mint a V8-as változat. Az autóhoz alaphelyzetben acélrugós futómű jár, de felárért kapható lesz légrugós felfüggesztéssel is. A típusváltozat premierjét Pekingben tartották – a Porsche Kínában is komoly eladásokra számít a típustól –, de Európába is megérkezik még május környékén.