Kevés a széria 388 lóereje? Ha van pénzed, akkor az izmosítás sem lehetetlen: a bankszámla lecsapolásáért cserébe a Väth E500 Coupé V50S 435 lovat ígér. A hösbachi cég huszonegy éve van a szakmában – legújabb munkájuk egy diszkrét, hivalkodásmentes luxusautó.
A nyomaték 575 Nm-re emelkedett – a teljesítménnyel együtt nőtt a végsebesség is; a V50S képes túllépni a 280 km/h-t. A motortuning 8211 euróba kerül. Ezért az összegért speciális katalizátorral szerelt kipufogórendszert, sportlégszűrőt és a vezérlőelektronika komplett átprogramozását biztosítják. Az egyik legszembetűnőbb változás a 20 hüvelykes Smiths felni – ezekre 245/30-20 és 285/25-20 gumiabroncsokat húznak.
Az állítható futómű sincs ingyen: 2693 euróért változtatható keménységet és hasmagasságot kínálnak – a széria Mercedeshez képest 20-65 milliméterrel lehet alacsonyabb a V50S. A megnövelt teljesítményhez hatdugattyús fékeket, 378 millis tárcsákat, Castrols SRF verseny-fékfolyadékot és speciális fékcsöveket adnak; a cseréért 5355 eurót számláznak.
A 280 körüli végsebességhez újratervezték a légterelőket. Mindegyik szénszálas és méregdrága: a kötény 1416, a csomagtartóra szerelhető szélterelő 1761, a fenék-diffúzor 1773 euró. A karbonból az utastérbe is jut: a luxust sportossággal keverő szett 2737 euró.
Az olyan kiegészítő, mint a padlószőnyeg a többihez képest viszonylagos olcsó, 226 eurós áron szerepel a tartozékkatalógusban. Úgy tűnik, a parasztvakítás a Väth Automobiltechniktől sem áll távol: az 1773 euróért kapható sebességmérőt 330-ig skálázták. A számla végösszege 25945 euró, vagyis nagyjából hétmillió forint – a plusz 47 lóerőt és a kozmetikázást alaposan meg kell fizetni Hösbachban.