A Lotus Exige vagy az Audi TT ellenfele lehetne a Citroen sportos kisautója, egyelőre azonban csak tanulmány.
A francia tervezők elképesztően agresszív járművet alkottak, már ami a formát illeti. Csupán 3,85 méter hosszú és 1,2 méter magas, viszont 1,87 méter széles. Fő méreteiben alig tér el egy alacsony sportkocsitól, bár a forma alapján inkább egy teljesen átépített top-chopolt, versenyre felkészített kiskocsihoz teszik hasonlatossá. A tervezők valójában a tavalyi Revolte tanulmányból indultak ki: a hűtőmaszk, a tetővonal és az arányok is emlékeztetnek a korábbi koncepcióautóra, de a Survolt kétajtós, és olyan, mintha eleve raliautónak készült volna. Hatalmas hátsó szárny, látványos első spoilerek és az arasznyi szélesítések alól is kilógó óriási kerekek jellemzik a formát, néhol már-már kaotikusba hajló légbeömlő-kialakítással.
Ha megvalósulna, a formája alapján ez lehetne a legvadabb külsejű GTI a piacon, de a Citroen nem ezért készítette. Azt mondják a tervezők, megpróbálták elképzelni, hogy milyen lenne egy igazán gyors elektromos jármű. A műszaki tartalomról csak annyit árultak el, hogy a Revolte hajtásláncát fejlesztették tovább, azaz valamiféle kis benzinmotorral utántöltött elektromos hajtásról lehet szó. Az is lehetséges persze, hogy mindez csak elmélet, és a kiállított tanulmány csupán egy mozgásképtelen héj.
A Survoltnak persze nincs jelentős esélye rá, hogy gyártásba kerüljön, viszont több mint valószínű, hogy a stílusa vagy legalább egyes részletei később a sorozatgyártású Citroeneken is felbukkanhatnak.