Sajátos nosztalgiára ad lehetőséget az ausztrál-maláj autógyártó luxusszedánja: a 80-as évek egyedi építésű műanyag-retro luxusautóit juttatja az eszünkbe. Az Excalibur, a Panther és a többi szörnyűség persze már tizenévekkel ezelőtt eltűnt a süllyesztőben, de a Bufori révén tovább kísértenek.
A régi retro járgányokkal is az volt a baj, hogy pont azt a karakteres stílust csúfolják, amelyet utánozni próbáltak. A Bufori csőrös motorháztetejével és különálló sárvédőivel akár elegáns is lehetne, de a tervezők oldalanként három süllyesztett fényszóróval, műanyag keretbe süllyesztett hűtőráccsal és integrált első lökhárítóval próbálták feldobni az összhatást, kevés sikerrel. Az összkép így inkább silány kidolgozású kínai játékautókat idéz, semmint komoly luxusjárművet.
Pedig a kényelemmel nem lenne gond, a kabinban hangulatvilágítás, kávégép, teázáshoz való vízforraló, humidor, minihűtő és páncélszekrény várja az utasokat. Emellett a hátsó ülések is állíthatók, a szórakozásról pedig három képernyő és minőségi hifi hondoskodik. A Bufori MK.VI egyébként Chrysler technikára épül: 6,1 literes, 430 vagy kompresszorral 560 lóerős Hemi motort kínálnak hozzá – a gyengébbikkel is csupán hat másodperc a 100 km/h-s sebesség elérése, a végsebesség pedig 260 km/h.
A gazdag felszereltségű autót egyébként mintegy 6000 munkaóra alatt szerelik össze Malajziában, nagyrészt kézi munkával, így – bár árat még nem közöltek – valószínű drágább lesz, mint a legtöbb hasonló teljesítményű szériagyártmány. Ennek ellenére a cégvezetés rendületlenül hisz a sikerben: a gyártást már júniusban el szeretnék kezdeni, és az év végére le is szállítanák az első példányokat – már ha lesz kinek.