Rég nem hallottunk már újdonságot a nagy múltú brit autómárka felől, amelyet a kínaiak felvásároltak 2005-ben. Most előkerült egyből három terv is, az MG TF szellemiségét továbbvivő, ígéretes formatervekkel.
Középmotoros elrendezéshez lett kitalálva a közös alumínium platform, hasonlóan, mint a TF-nél. Az igazán sportos autók ismertetőjegye ez, a 120-180 lóerő közötti motorok, amiket beépítenének, vidáman repíthetnék a kis könnyűfém kasztnikat.
A három közül a legkisebb a hatvanas évek sikeres törpeautója, a Midget utódja, a másik kettő egy TF méretű kupé és kabrió lenne. Nem rossz a koncepció, valódi élményautók lehetnének ezek. Feltehetően akadnának érdeklődők is bőven, hiszen igazán kicsi, könnyű sportkocsit alig találni ma már a piacon. A retro hullámon szörföző Mini és Fiat 500-as két-három kategóriával nagyobb autó legendás elődjénél.
Sajnos kétséges a tervek megvalósulása, a kínai finanszírozók ugyanis elzárták a képzeletbeli csapot. A tervezők szerint az 52 milliós projekthez már csak 2 millió font hiányzott volna, hogy valóra váljon az elképzelés.