Még meg csak néhány napja rendelhető a benzin-elektromos törpe kupé, de már most lefoglalóztak vagy tíz hónapra szánt mennyiséget a japán piacon.
A jelenség ismerős lehet: a japánok ugyanilyen lelkesen vetették rá magukat a Honda Insightra és a harmadik generációs Toyota Priusra, amikor a forgalmazás beindult, de később jóval visszafogottabb lett a kereslet. A CR-Z-ből eddig bő tízezret rendeltek meg, ami a tervekben szereplő havi 1000 eladott példányhoz viszonyítva elég biztató adat. Az azonban így is kérdéses, hogy a globális tervekben szereplő mintegy 50 ezer példányt el lehet-e adni egy év alatt. A típustól Európában és Észak-Amerikában is jelentős sikereket vár a Honda, de az Egyesült Államokban a mérete, Európában pedig a takarékosabb és dinamikusabb sportos dízelek elterjedtsége foghatja vissza a vásárlók lelkesedését.
Ráadásul a megrendelők 90%-a 30 és 40 év közötti férfi, akiket valószínűleg az autó sportosságát hangsúlyozó bevezető kampány győzött meg, azaz ha a CR-Z nem bizonyul elég keménynek – amire azért van esély –, akkor könnyen lehet, hogy az eladások hosszabb távon a tervezett szintet sem érik majd el.