Április elseje alkalmából a bajor márka brit marketingesei is megízlelték a tréfarépát. Lássuk, mire volt elég a kóstoló.
Azt sikerült kitalálniuk, hogy kiadnák a BMW-jelvény pártállásra utaló változatait, miután – Magyarországhoz hasonlóan – Nagy-Britanniában is a közelgő választások foglalkoztatják az embereket leginkább. A pártok ott is egy-egy színt használnak: a Liberális Párt sárgát, a Munkáspárt vöröset, a Konzervatív Párt hívei pedig maradhatnak az eredeti kék-fehér BMW-jelvénynél. A BMW szerint a kiegészítő könnyen cserélhető, így a pártszimpátiájukat gyakorta változtatók autójukon is demonstrálhatják aktuális meggyőződésüket. Ugyanezt persze itthon is el lehetne játszani, igaz, valószínűleg más színek és más arányban lennének népszerűek.
Nagy-Britanniában persze más lehet az emberek viszonya a politikához – elvégre odaát több száz éve működik a demokrácia –, itthon, bár nem lehetne aktuálisabb, aligha nevet a többség, ha a hatalom átvétele körüli várható cirkuszra gondol.