Mint a vízbe dobott kavics, újabb és újabb gyűrűket vet a kis háromajtós Saab gondolata. A legfrissebb, 92010 Sixten névre hallgató tanulmány van annyira szép, hogy megérdemelné a sorozatgyártást.
Eduard Gray jegyzi az új tervet - az eddig megjelent formák közül ez áll a legközelebb a 92-eshez, az egyik legelső Saabhoz. A klasszikus cseppforma modern megidézése jellegzetes arcot kapott, megtalálhatók rajta a hagyományos Saab jellegzetességek, mégis újat mutat. A sarkaira kitett kerekek jó stabilitást ígérnek, dinamikus domborulatok alá bújtatták őket, amelyek a masszív, egy darabból faragott formát hangsúlyozzák.
Ha valóban elkészítenék a gömbölyded körvonalú kisautót, komoly konkurenciát jelenthetne a Mininek, főleg, ha kellően erős motort is szerelnének bele. Egyelőre csak pletykákat lehet hallani egy esetleges hibrid hajtásláncról, de a Saab-tulajdonos Spyker cég C8-as modelljébe szerelt 4,2-es Audi V8 lenne szerintünk a helyes választás.