Toyota: most már mindegy
Lassan ott tartunk, hogy jobban tenné a Toyota, ha autószalonok helyett autókölcsönzőket üzemeltetne. Megint kilöttyent valami a biliből: most közel egymillió autóval kell elzarándokolni a márkakereskedőhöz.
Elrozsdásodhat a tartója, ezért leeshet az autó aljához rögzített pótkerék az 1998 és 2010 között gyártott Toyota Siennákon - ezt a hibát orvosolják a szervizbe ellátogató autókon. A visszahívás az Egyesült Államokban 600 ezer, Kanadában 270 ezer autót érint.
A Toyota 2008-ban a korábbi első General Motorst megelőzve a világ legnagyobb autógyártójává lépett elő, az elmúlt időben viszont olyan bakisorozatot produkált, ami erősen megtépázta a megbízhatóság szobrának kikiáltott márkát. Legutóbb a Lexus GX 460 terepjárók forgalmazását állították le, miután egy befolyásos amerikai fogyasztóvédelmi magazin stabilitási hibákat tárt fel a tesztvezetés során. Ősz óta pedig több mint 8 millió Toyotát rendeltek vissza világszerte különféle meghibásodások kockázata miatt.