Nem szennyez, olcsó, és majdnem olyan jól néz ki, mint az eredeti. A Ferdinand GT3 RS tökéletes autó lehetne – csak a versenypályán hagyják állva.
Először csak a fura, gyűrött felület tűnik fel, mintha valami ízléstelen tuning eredménye lenne – végülis láttunk már aranyfüsttel behúzott Boxstert is. Oldalnézetből nem is könnyű felfedezni a turpisságot – még a felnik formája is stimmel –, hiszen az ujjnyi kerekek csak szemből láthatók. A Ferdinand ugyanis két fekvőbringa, Porsche 911-es ruhában. Az osztrák készítők hihetetlen alapossággal dolgozták ki a karosszériát: vékony műanyag csövekből készült az eredeti karosszéria formáját követő rács – a tökéletes illúzió kedvéért a gyári első és hátsó lámpákat is beleépítették –, majd egy réteg dobozragasztó szalag következett, végül pedig rengeteg alufólia. A végeredmény méretre és formára is stimmel, kicsit több, mint 99 kilogramm tömegű, mindenütt nyitható, ahol az eredeti, és ketten hajthatják, igaz, nem túlzottan gyorsan.
A Salzburgringre azért kieresztették a fura tákolmányt, de egy fővel legfeljebb laza kocogó tempóra futotta: bár a filmen csak 4-5 perc, becslésünk szerint alsó hangon is félóra lehetett egy kör. Strandon krúzolni viszont ugyanúgy alkalmas, mint bármelyik Porsche, igaz, ha a csajozó potenciálja valószínűleg a megszállott környezetvédőkre korlátozódik. Ugyanakkor a Ferdinandnak biztosan van jövője: ez a gép akkor is működik majd, ha a benzin már csak távoli emlékképeinkben létezik majd.