Még el sem kezdték a szériagyártást, de már egy sem maradt a japán szupersportkocsiból.
Már a kezdetekkor nyilvánvaló volt, hogy a Toyotának elsősorban a presztízs kedvéért éri meg ilyen drága és kifinomult műszert fejleszteni, amilyen az LFA. A 70 millió forintnak megfelelő ár mellett is minden példányon egy kisebb vagyont veszítenek a japánok, ennek köszönhető, hogy 500 példányban limitálták a gyártást. Ezt a mennyiséget viszont mostanra mind lefoglalták, annak ellenére, hogy az autó még a saját kategóriájában is igencsak drágának számít, és két évig csak bérelni lehet a gyártótól, utána vehető meg és adható tovább – ezzel zárják ki a vásárlók közül a spekulánsokat, akik csak a várható haszon miatt veszik a méregdrága járműritkaságokat.
A vevők eloszlásáról egyelőre csak annyit árultak el, hogy Németországból érkezett a legtöbb megrendelés az európai piacok közül, de 56 országban kínálták a modellt, így mindenhová legfeljebb néhány tucat autó juthat. A sorozatgyártás majd csak decemberben kezdődik a Toyota Motomachi üzemében, Japánban, ahol havonta összesen 20 LFA-t szerelnek majd össze, azaz az utolsó példányok csak bő két évvel később kerülhetnek a tulajdonosukhoz.