Most már semmi kétségünk nem lehet az új kisautó formáját illetően, miután nyilvánosságra kerültek a szabadalmi vázlatok.
Az ötajtósban formájában nincs is semmi meglepő: gyakorlatilag azonos a januárban leleplezett RS tanulmányéval. A dupla kereklámpás orr, a rövid farrész és a határozottan sportos kiállás marad, legfeljebb a felnik kisebbek, és kevesebb lesz a LED. A szedán is ugyanezzel az orral érkezik majd, de sokkal konvencionálisabb hátsó résszel, íves tetővel és magas csomagtér-fedéllel, ahogy ez a kategóriában már megszokott. Az Aveo az utolsó igazán nagy tömegben készülő modell a Chevrolet kínálatában, amely még az önálló Daewoo kínálatból maradt a márkára, és csak egy borzasztó ügyetlen felújítással igyekeztek frissíteni, amellyel az eredeti Kalos Giugiaro által felvázolt formáit sikerült alaposan elrontani.
Az új formaterv láthatóan ugyanazon elvek alapján készült, mint a többi Chevrolet modellé: az orrától eltekintve nem túlzottan jellegzetes, így akár másféle első részel is kínálhatják, Kínában Buick, Ausztráliában Holden, Dél-Koreában Daewoo jelvénnyel, anélkül, hogy a csalás látványos lenne.