„Hogyan verd meg a németeket?”. Ilyen, és ehhez hasonló feliratokkal reklámoz Angliában a Nissan – a fenti mondatot egy londoni Imax mozi bejárata fölé helyezték el. A gerillamarketinghez kép is tartozik, melyen egy 370Z sportautó oldalára vésett strigulákkal szimbolizálják a Nürnburgringen begyűjtött Audi, BMW és Porsche trófeákat.
A goodwoodi hétvégén tömegesen kirakott plakátok ellen már most felszólalt a Porsche UK. Egyelőre a legfinomabb, legkönnyebben elérhető módszerekkel akarják elvenni a japánok kedvét a tréfálkozástól: azért fenyegetnek perrel, amiért a Nissan engedély nélkül használta emblémájukat.
„Az a probléma ezzel, hogy a mi címerünket használják.” – mondta Andrea Baker, a Porsche szóvivője. „Ez a mi tulajdonunk, és senkit nem hatalmaztunk fel arra, hogy azt engedély nélkül felhasználhassa. Ez minden egyes cégre vonatkozik.”
A 370Z gyártója roppant készségesen, pár napon belül hivatalosan is válaszolt: ha csak ennyi a baj, a jelvényt végül is a „Porsche” szóval is helyettesíthetik. Mivel az Audi és a BMW nem kifogásolt semmit, így az ő logójuk továbbra is fennmarad.