A Hummertől, a Pontiactól és a Saturntól megszabadultak ugyan, de az amerikai vállalatóriásnak kevés a maradék hét márka.
Arról persze szó sincs, hogy bejáratott nevek helyett dobnának be egy újat, de a GM stratégái szerint a Buick és a Chevrolet nem elég erős Kína bizonyos részein. A két márka elsősorban a nagyvárosi lakosság körében keresett, viszont a kisebb városokban és vidéken jóval olcsóbb – zömmel kínai tervezésű, vagy legalább kínaiak által másolt – autókat vásárolnak. Ezen szeretne változtatni a GM és helyi partnere, a SAIC a Baojun – nyers fordításban Nagyra Becsült Ló – márkanév bevezetésével. Ugyan nem biztos, hogy tökéletesen értjük a kínai nyelv finomságait – márpedig akármilyen viccesen hangozzék is, a kínaiak számára az ilyesfajta elnevezés valószínűleg jól cseng – a márkához társított lófejes jelvény határozottan pofásra sikerült, és ami még lényegesebb, az üzleti tervben is van fantázia.
A Baojun révén első körben évi 200 ezer autót terveznek eladni: olyan olcsó, kisméretű gépeket, amelyek árban közel állnak a helyi konkurensekhez, viszont minőségben egyértelműen felülmúlják azokat. Az az érzésünk, hogy az autók valamelyik korábbi GM-Daewoo terméken alapulnak majd, amelynek már rég kifizetődött a fejlesztési költsége, és még léteznek a szerszámai – amilyen például az Európában épp elbúcsúztatott Chevrolet Spark, vagy a közeljövőben leváltásra kerülő Chevrolet Aveo.