Gyári fotókon az új CL63 és a CL65 AMG

2010.07.27. 17:45

A nagyobbik AMG-ben maradt a jól bevált V12-es, a kisebbik azonban megkapta az új, biturbó V8-as blokkot.

A standard változatokhoz hasonlóan a két AMG variáns is megkapta az új hűtőrácsot, az új lökhárítót, valamint az átszabott fényszórókat, a többi CL-től a ledes ködlámpák, a 20 hüvelykes könnyűfém felnik, valamint a kipufogórendszer különbözteti meg az AMG Merciket.

Az utastérben természetesen kivételes minőségű bőrkárpit fed mindent, a hűtött-fűtött ülések oldaltartása a sebesség függvényében változik. Egyedi a kormánykerék, van a kocsiban stopper és hangulatvilágítás, 8 hüvelykes monitoron követhető GPS, valamint 11 hangszórós harman/kardon audiorendszer.

A CL63 AMG-be az új, 5,5 literes, biturbó V8-ast szerelték, melynek a teljesítménye 544 lóerő, csúcsnyomatéka 800 Nm. A motorhoz hétsebességes SPEEDSHIFT MCT váltó csatlakozik, melyet sport, komfort és manuális módban használhatunk. A kocsi 4,6 másodperc alatt gyorsul fel százra, végsebessége a leszabályzás miatt 249 km/h.

A CL65 AMG-ben továbbra is a 6,5 literes V12-es marad, melynek 630 lóerő a teljesítménye, legnagyobb nyomatéka pedig 999 Nm. Mivel a SPEEDSHIFT MCT nem képes rá, hogy megbirkózzon ekkora erővel, ehhez a motorhoz az ötsebességes SPEEDSHIFT váltó csatlakozik. Ez a modell 4,4 másodperc alatt gyorsul fel százra, 300 km/h-s végsebességét, csak úgy, mint a kisebbik AMG modell esetében, elektronika szabályozza.