A pörgős V10-es motort teljesen kiciánozzák a kínálatból, hogy helyet csináljanak a turbós nyolchengereseknek. Az utolsó lehetőség a tízhengeres BMW M motor megszerzésére az M6-os megvásárlása lett volna, de aki ilyet tervezett, az lemaradt a lehetőségről.
Az 507 lóerős csúcsváltozatot a polgáribb hatosok sem élik túl sokkal, az egész sorozatot lecseréli a BMW még az idén. Az új generációt várhatóan szeptemberben leplezik le a Párizsi Autószalonon, arról azonban megoszlanak a vélemények, hogy a négyajtós Gran Coupé kapja-e meg a hatos sorozatszámot, vagy lesz egy másik, kétajtós túrakupé is. Mi az elsőt tartjuk valószínűbbnek: az Audi A7 Sportback és az új Mercedes CLS nem maradhat vetélytárs nélkül, a drága kétajtós kupék piaca viszont nem olyan nagy, hogy érdemes legyen új modellt kifejleszteni.
Az viszont biztosnak látszik, hogy az M6-osnak is lesz utódja, igaz, nem magas fordulatszámon működő tízhengeressel, hanem azzal az ikerturbós V8-assal, amelyet az M5-ös utódja számára fejlesztenek. Úgy tudjuk, ez a motor már megközelíti, vagy túl is lépi a 600 lóerőt, viszont a fejlesztésnél lényeges szempont lesz az alacsony fogyasztás is, ami alaposan megnehezíti a mérnökök munkáját – ennek köszönhető, hogy egyelőre az M5-ös bemutatása is várat magára.