Már tudjuk, miért lángolnak a Ferrarik
Kiderült, hogy mitől gyulladt ki több 458-as teljesen váratlanul. Egy jelentéktelennek tűnő apróság, egy ragasztóanyag rossz megválasztása volt a feltűnő fény- és hőjelenség okozója. Az összes júliusig legyártott autót visszahívja és kijavítja a gyártó.
A lángoló Ferrarik képei bejárták a világsajtót, így most már csak sietős tűzoltásra nyílik módja a Ferrarinak. Első lépésként kinyomozták, hogy mi okozta a spontán tüzeket. A vizsgálat kiderítette, hogy a hátsó doblemezben található egyik műanyag alkatrész rögzítéséhez használt ragasztó nagyobb hő hatására, amilyen például nagy tempó mellett sugárzik ki a V8-asból, elenged, így az elem hozzáérhet a forró, akár izzó kipufogócsőhoz. A visszahívott autókon ezért mechanikusan rögzítik az alkatrészt, és kicserélik a kipufogócső hőpajzsát – ettől remélik, hogy nem válik több 458-as drága, vaskosan füstölő tábortűzzé.
A Ferrari összesen 1248 autót hív vissza és javít ki, ami ugyan meglehetősen költséges akció, de még mindig sokkal olcsóbb, mint ha elterjed a márkáról, hogy veszélyes autókat gyárt.