A japánok is beszállnak a legkisebb egyterűek versenyébe: a Verso-S a Honda Jazz, a Mitsubishi Colt, a Nissan Note és a többi egybeszabott városi autó riválisa lesz.
A hónap végén, a Párizsi Autószalonon bemutatkozó modellről egyelőre csupán két képet mutatott a Toyota. Ezeken egy szellős hangulatú, üvegtetős modell látható, meglehetősen sematikus körvonalakkal, viszont egész jellegzetes orr-résszel. A Verso-S elején felbukkannak az Aurisról és a Yarisról már ismert stílusjegyek, amilyen a jellegzetes törésekkel szegélyezett hűtőrács és a jelvény alatti kitüremkedés, de a felfelé húzott, szikepengére emlékeztető körvonalú lámpák és a motorházfedél V alakban összefutó élei alapján egész könnyen azonosítható.
A Toyota, bár nem nagyon reklámozta, nem kezdő ebben a szegmensben: Japánban egy ideje már kapható egy Yaris alapú egyterű, Ractis néven, amelybe 1,3 és 1,5 literes benzinmotorokat építenek. A Verso-S alighanem ennek az utódja, amelyet Európában is bevetnek. A sajtóanyag négy méter alatti hosszról – a Ractis is 3,95 méteres –, rugalmasan variálható belső térről és kiváló térkihasználásról beszél, egyelőre konkrétumok nélkül, de a japánok már nem titkolózhatnak sokáig: szeptember utolsó napjaiban meglesz a premier, így legkésőbb akkor biztosan fény derül a lényegesebb részletekre.