Talán soha nem ér véget a világ leggyorsabb szériaautója címért vívott harc. Az amerikaiak presztízskérdést csinálnak az ügyből, ezért nem hagyhatják, hogy a Bugatti Veyron Super Sport sokáig mutogassa impozáns hátulját a V8-assal hajtott szupersportkocsijaiknak. Már csak egy rendes nevet kellene kitalálniuk, ha már ennyire reszelik az SSC Ultimate Aero II-t.
A Shelby SuperCars Ultimate Aero első kiadása is mintegy 410 km/h-s végsebességre volt képes, amivel egy ideig maga mögé utasított minden szériagyártású autót. Nem hagyhatták ezt annyiban a németek, ezért feljebb húzták egy kicsit a Veyron teljesítményét, amely így már 431-re tolta fel a lécet. Úgy tűnik, az Aero 6,2 literes, 1183 lóerős V8-asa a régi kasztniban nem képes többre, ezért új dizájnnal rukkolnak elő az amerikaiak, de hirtelen nem jutott eszükbe jobb, minthogy a régi modell neve mögé odabiggyesszenek egy kettest.
Pedig az Ultimate Aero II sokkal pofásabb, mint az első volt, a cégtulajdonosnak, Jarrod Shelbynek meg el is hisszük, hogy nem nyugszik, amíg le nem nyomják a Veyront. Viszont sokat kell még várnunk, amíg valóra válnak az ígérgetések: jövő év közepére készül csak el az első működő prototípus.
Fotók: Jalopnik