Egyelőre csak ötajtósként és kombiként kapható az Opel kompaktja, de már dolgoznak a kupén, amelyből természetesen ismét lesz brutálisan erős OPC kivitel. Ez utóbbi egyik prototípusáról készült néhány kémfotó a közelmúltban.
A próbajárművet persze alapos álcázással engedték ki a közúti forgalomba: pepita mintázattal és vastag műanyagdarabokkal igyekeztek elfedni, hogy milyen lesz a végleges autó, de számos részlet így is jól látható a képeken. A kupé az elődmodell formai megoldásait örökli, legalábbis az oldalablakok és a tető vonalvezetése erősen emlékeztet a leköszönő háromajtós fazonjára. A próbajárművön a legfeltűnőbb részlet mégsem ez, hanem a szükségtelenül nagy átmérőjű felnik: minimum 18-asok, ezért tűnik valószínűnek, hogy a tesztjármű a legerősebb, turbómotoros sportváltozat.
Úgy tudjuk, az Opel házi tuningrészlege a jól ismert, 2 literes turbómotort fejleszti tovább, amely így minimum 280 lóerős lesz. Ezzel a teljesítmény-versenyben biztosan megelőzik számos vetélytársukat – a 250 lovas Renault Mégane RS-t biztosan –, bár mivel a típus fronthajtású lesz, nyilván nem lesz egyszerű a teljesítményt hatékonyan az útra vinni. A fékrendszer állítólag ugyanaz a Brembo rendszer lesz, amelyet az Insignia OPC-ben is alkalmaznak, a futóművet pedig hasonlóan keményre hangolják, mint az előző Astra OPC esetén.
Úgy tudjuk, a háromajtós sport-Astra még messze nincs készen: a forgalmazás megkezdésére várhatóan még több mint egy évet kell várnunk.