A Daimler a Magic kifejezést találta elég kifejezőnek két új megoldása elnevezéséhez. Varázslatot emlegetni persze nagyképű túlzás, de mindkét technológia elég hasznosnak tűnik.
A Magic Body Controlt a ZF segítségével fejlesztették ki, és alapvetően a karosszériára átterjedő kellemetlen rezgések kiszűrésére való. A rendszer a rugóstagok bekötési pontjainál található hidraulikus egységekkel szűri ki a futómű felől érkező vibrációk hangszigeteléssel nehezen kiszűrhető részeit két különböző frekvenciatartományban: a kerekeknél a 15 és 20 Hz-es, a karosszéria oldalában pedig az 5-8 Hz-es tartományt csillapítja. Így állítólag vagy 80%-kal kevesebb jut el ezekből az utastérig.
A másik varázstrükk a Magic Sky Control, ami a nevével ellentétben nem az égbolt irányítását teszi lehetővé, csupán a tetőablakon át az utastérbe jutó fény mennyiségét szabályozza. Lényegében egy sötétíthető tetőablakról van szó, amely közel átlátszó és egészen sötétkék is lehet, illetve a két véglet között bármilyen árnyalatú. A speciális üvegezést amerikai licenc alapján a Hitachi gyártja a Mercedes számára. Eleinte csak napfénytetőkben használják majd, de elvben oldalsó és hátsó ablakokat is készíthetnek ugyanilyen anyagból – csak elhatározás kérdése.
A cseppet sem mágikus, de annál hasznosabb technikákat a 2013-ban bemutatkozó új S és CL osztályban vetik majd be először.