Példamutató magatartást követ a Porsche, ami a vásárlók igényeinek minél pontosabb kielégítését illeti. Látványra jócskán rágyúrt a 911 Carrera GTS, de a motorját csak marginálisan finomították. Feltehetően pont erre van szüksége a célközönségnek, amelynek nem elég feltűnő a Carrera S, de a GT3 már túl nyers lenne.
Összelegóztak hát egy csinos kis öszvért, az összkerekes Carrera 4 morcos orrával, 44 mm-rel szélesebb nyomtávval és az RS Spyder 19 colos, központi anyás kerekeivel, az egész csomag talán legvonzóbb kellékeivel. A Carrera S motorjához épp csak annyit tettek hozzá, hogy elmondhassák, 23 lóerővel erősebb lett: ezt a szívórendszer átdolgozásával és egy optimalizált kipufogóval érték el, aminek köszönhetően a változatlan 420 Nm-es csúcsnyomatékot is kétszázzal alacsonyabb fordulatszámon adja le a motor.
A százas gyorsulási adaton ezzel épp egy tizedet sikerült faragni – ettől függetlenül nem kell szégyenkezniük a 4,2 másodperc miatt, amire az extraként rendelhető hétsebességes PDK váltóval képes a GTS. Akinek megjött a kedve hozzá, decembertől rendelheti meg Németországban, mintegy 105 ezer eurós áron. Számottevő magyarországi importra úgysem lehet számítani – ki látott az utóbbi időben magyar rendszámos, új Porschét?