Az Audi tuningjairól híres PPI Automotive Design a héten jelentette be, hogy mindössze tíz darabot fog gyártani az új, az R8-as alapjaira épített Razor GTR-10-ből. A korábbi versenyautóval mindössze a motorháztető, az első lökhárító és a hátsó diffúzor egyezik meg, minden máson finomítottak egy kicsit.
A PPI a motort is átdolgozta: a tetőre szerelt légbeömlőkkel, a sportlégszűrővel, a verseny kipufogórendszerrel és a módosított gyújtástérképpel 601 lóerőt ad le az Audi 7 400-as percenkénti főtengelyfordulatnál – a maximális nyomaték 565 newtonméterre nőtt. Összehasonlításképp: a széria R8 tízhengeres motorja 518 lóerőre volt képes.
A szénszálas karosszériát is teljesen újraformálták az előző Razorhoz képest. A sok szélcsatornás tesztnek köszönhetően még stabilabb, még könnyebb lett az autó, ráadásul a fékek és a motor hűtése is javult – extra levegőt tudnak terelni a megfelelő helyekre. Összesen 250 kilónyi tömeget sikerült kispórolni a gyári változathoz képest; a Razor GTR-10 3,2 másodperc alatt van százon, végsebessége 335 km/h.
Elöl 19, hátul 20 colos, a PPI saját fejlesztésű kerekeivel szerelik fel a versenyautót, és valószínűleg lassítani nagyon tud majd, hála a hat dugattyús féknyergeknek, és a speciális, karbon-kerámia féktárcsáknak.
Az összes Razort kis plakettel látják el, mely jelzi, hányadiknak gyártották az adott kocsit.