A négyajtós kupét összkerék-hajtással is kínálják, bár az autó karakterétől mi sem áll távolabb.
Az új 4-Matic hajtású változatokat elsősorban olyan piacok kedvéért veszik fel a kínálatba, ahol gyakran hullik a hó, vagy szakad az eső – Kanadában, Svájcban, Svédországban vagy Ausztriában nyilván népszerűek lesznek. Az összkerék-hajtást egyelőre csak kétféle motorral párosítják az új CLS-ben: a 350 CDI 265 lóerős V6-os dízelével, illetve a CLS 500 408 lóerős biturbó V8-asával, hisz ezeknél a kiviteleknél biztosan nem probléma, hogy a rendszer valamivel többet nyel el a teljesítményből, mint a hátsókerék-hajtás. Mindkét változat képes elérni az elektronikusan limitált 250 km/h-s végsebességet, a dízel 6,2, a benzines pedig 5,3 másodperc alatt gyorsul százra.
Ami a hátrányokat illeti, 0,2-0,6 liter fogyasztástöbbletet, és mintegy 2600 euró árnövekedést jelent az összkerék-hajtás, bár egy ilyen nagy és drága modellnél egyik sem jelenthet túl nagy problémát a lehetséges vásárlóknak. A CLS új változatai 2011 őszétől lesznek kaphatók Európában.