A Trezia az igazán hasznos Subaruk körét bővíti, igaz, az aszfaltot biztosan nem szaggatja szét.
Ha valakinek netán ismerős lenne a rövid egyterű, az nem véletlen. Az új Subaru voltaképpen egy Toyota, méghozzá a nemrég bemutatott Verso-S, átfaragott orral és átcímkézve. Ennek megfelelően sem bokszermotort, sem szimmetrikus összkerék-hajtást nem kínál, inkább praktikus és egyszerű megoldásokkal operál. Az alapváltozat 1,3 literes motorral és fronthajtással érkezik, az 1,5 literes változathoz azonban már kínálnak állandó összkerék-hajtást is. A gyári adatok szerint mindkét kivitellel egész takarékosan közlekedhetünk majd: az ezerháromszázas 5, az ezerötszázas 5,4 liter benzint fogyaszt száz kilométeren.
Míg a Verso-S-ről egyelőre csak sejthető, hogy Európában is kapható lesz, a Subaru változat importja egész biztosan megkezdődik a jövő év nyarán – ami alighanem tavaszi helyi bemutatót jelen.