A tégla sarkaiból reszeltek egy keveset, és belül puhítottak is rajta, de így is maradt épp elég az eredeti, férfias karakterből.
A 300C a DaimlerChrysler korszak talán legzajosabb sikere volt a detroiti gyártónál, de a premier óta eltelt öt év, így jól jön a típusnak egy alapos frissítés. A Chryslernél valójában már két éve készen álltak a tervek, de csak most tudták bemutatni az autót, miután a cég pénzügyi helyzete stabilizálódott. Az autó alapvető karakterén nem változtattak, ami érthető is: a 300C talán a legerősebb karakterű amerikai autó, legalábbis ha csak a négyajtós modelleket nézzük. Bár az új hűtőrács és az első fényszórók azt sugallják, hogy az új változat elegánsabb, barátságosabb karakter, mint az elődje, ez csupán részben igaz. A belső tere az ígéretek szerint valóban elegánsabb, puhább, igényesebb lesz, műszaki szempontból nem változik sokat. Az alapváltozatba is 300 lóerős, 3,6 literes V6-os, az erősebb modellekbe pedig az 5,7 literes, 375 lóerős Hemi V8-as kerül.
Egyes feltételezések szerint a 300C-nek nem csak Észak-Amerikában szánnak fontos szerepet: Lancia márkajelzéssel Európában is megjelenhet, persze egy kissé módosított hűtőmaszkkal, és a benzines mellett dízelmotorral.