Egyszerre sportos és elegáns – az Audi A5-nek és a 3-as BMW kupénak van mitől tartania.
Bár csupán három fotó került nyilvánosságra, ennyi is elegendő, hogy felmérjük, milyen karakterű lesz a C osztály új, kétajtós változata. Már a négyajtós sem néz ki rosszul, de ahhoz, hogy a többi prémium-kupét vizuálisan is megközelíse, alaposan át kellett tervezni a B oszlop mögötti részt. A korábbi Mercedes kupék egyik jellegzetessége, a középső tetőoszlop hiánya itt ugyan nem volt megvalósítható, de a tervezők érzésünk szerint elég dinamikus hátsó részt rajzoltak ahhoz, hogy a C kupé vonzó alternatívája legyen a vetélytársaknak, még úgy is, hogy az autó két végén nem változtathattak. Műszaki szempontból nem várható nagy meglepetés: a kupé motorválasztéka alighanem megegyezik majd a szedánéval, legfeljebb a leggyengébb négyhengeresek maradnak ki, hisz ezek nem igazán illeszkednek az összképbe.
A Mercedes lényegében ezzel a modellel tudta helyettesíteni a korábbi CLK-t, amely a maga idejében meglehetősen népszerű volt – így joggal várható, hogy a C kupé iránt is komoly érdeklődés mutatkozik majd. A bemutató azonban még odébb van: élőben először a tavaszi Genfi Autószalonon állítják ki a kupét, a piaci bevezetés pedig csak hónapokkal később esedékes, azaz valószínű, hogy legkorábban az év közepén találkozhatunk a kereskedésekben az első példányokkal.