Adott a kategória legnagyobb belterű autója, és erre kerül még egy puttony. Az ötlet szokatlan, de az az érzésünk, a Shuttle-nál nagyobb családi autó nemigen kell.
Hogy pontosan mekkora a fura egyterű-kombi belső tere, azt legfeljebb sejthetjük, viszont látszik, hogy a tervezők megkínlódtak a formával. Nyilván nem akarták, hogy nagyon unalmas legyen az autó, így lett a C-oszlop háromszögletű. A megoldás ismerős lehet, ilyen díszeleg a Citroen DS3 oldalán is – egyesek szerint egy menetiránynak hátrafelé úszó cápa víz alól kilógó uszonyára emlékeztet. Akármit is képzelünk mögé, ez a formai trükk érdekes hatást kelt a D oszlopok fekete burkolatával együtt: hátulról-oldalról szemlélve olyan, mintha sokkal nagyobb volna még annál is, mint amekkora valójában.
Egyelőre csak annyit tudunk biztosan, hogy az autó kétféle változatban készül majd. Az egyikbe ugyanaz a hibrid hajtásrendszer kerül, mint a hasonlóan hosszú, de jóval szűkösebb Insightba, a másikat pedig a Jazzből már ismert 1,5 literes négyhengeres benzinmotor kerül. Ez azonban csak a márciusban bemutatkozó japán kivitelre igaz – ha lesz exportváltozat, abba más motorok is kerülhetnek. Azt azonban még nem tudjuk, hogy Japánon kívül tervezik-e forgalmazni, vagy sem.